مشاوره حسابداري

۴۴ بازديد

مشاوره حسابداري

ثبت صحيح اسناد مالي در دفاتر قانوني، وسواس و دقت زيادي را مي‌طلبد، زيرا كوچكترين اشتباهي گاها شاهرگ حيات آن مجموعه را قطع و سلامت حساب ها را مخدوش مي نمايد، هرگونه اشتباهي در ثبت دفاتر قابليت اتكا را از حساب ها گرفته و پيامدهاي وخيمي براي مجموعه به همراه دارد، مشاوره حسابداري قبل از هر چيز كمك ميكند تا نيروهايي كه ماموريت اداره حساب هاي شما را بر عهده دارند، كمبود اطلاعات خود را جبران نمايند و هر جا با سوال و ابهامي مواجه شدند در كمترين زمان، به دقيق ترين و بهترين پاسخ ها دست يابند، كما اينكه اين مشاوره‌ها، مديران را هم در شناسايي مشكل و تعيين هدف بي نصيب نگذاشته و با ارائه بهترين راهكارها و توصيه ها در جهت ارتقاي كارايي و توسعه كمي و كيفي عملكرد سازمانشان رهنمون مي‌سازد .

مشاور حسابداري

مشاور حسابداري فردي است كه در تمامي زمينه هاي مالي و حسابداري با توجه به حساسيت خاص محاسسبات مالي، تخصص لازم را كسب كرده و برپايه دانش وسيع خود قادر به تجزيه و تحليل استراتژيك تمام جنبه هاي مالي يك كسب و كار است . بينش وسيع مشاوران حسابداري آنها را از حسابداران معمولي متمايز مي‌سازد، اين مشاوران علاوه بر دامنه وسيع اطلاعات و اشرافي كه به تمامي امور حسابداري دارند با نگاه تيزبين خود قادرند براي كمبودها و مشكلات احتمالي بهترين و به روزترين راهكارها را ارائه نمايند .

مشاوران حسابداري علاوه بر داشتن تحصيلات عاليه در رشته حسابداري، دوره‌هاي تكميلي را گذرانده اند و موفق به دريافت گواهينامه‌هاي بين‌المللي هم گرديده اند، لازم به ذكر است كه اين مشاوران در رسته كاري خود سال‌ها در كسوت حسابدار تجربه اندوزي كرده اند و به صورت دائمي به رصد شرايط اقتصادي و صنعتي به درجه مشاور حسابداري دست يافته اند .

 

معرفي مدير گروه مشاوره حسابداري

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شركت فن آوا كارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • كدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

 

معرفي گروه مشاوره حسابداري

تحليل شرايط بازار، ارائه راهكار جهت صرفه‌جويي مالي، پيش‌بيني آينده كسب‌وكار، ارائه پيشنهاد جهت كسب بالاترين بازده در آينده، تحليل داده‌هاي مالي، نظارت بر روند مالي شركت و ارائه پيشنهاد براي بهينه‌سازي حسابداري شركت از جمله خدماتي است كه در اين فيلد ارائه ميگردد اما مهم ترين و حياتي ترين خدمتي كه در اين نوع مشاوره ها ارائه مي گردد، ارزيابي كامل وضعيت حسابداري، اسناد و دفاتر مالي در جهت شناسايي كمبودهاي دپارتمان مالي و حسابداري يك كسب‌وكار و ارائه بهترين راه حل ممكن در آن زمينه است.

 

چه خدماتي در مشاوره حسابداري ارائه مي گردد؟

مشاوره حسابداري شما را در امور زير راهنمايي و ياري مي نمايد :

امور حسابداري شركت‌هاي بازرگاني، شركت‌هاي پيمانكاري، شركت‌هاي توليدي – صنعتي و فروشگاه‌ها

كنترل اسناد حسابداري و حسابرسي داخلي سازمان‌ها و شركت‌ها

تنظيم و چيدمان كدينگ حسابداري مطابق با نوع فعاليت هر شركت و موسسه اي

ساماندهي و بروزرساني حساب‌هاي معوق و حسابداري بر اساس اسناد ناقصه

شناسايي و تهيه نرم افزار‌هاي مالي و پياده‌سازي سيستم‌هاي اطلاعاتي

انجام امور بيمه اي و پيمان هاي در حال انجام

محاسبه قيمت تمام شده توليدي

محاسبه قيمت تمام شده پيمانكاري

ثبت و اصلاح اسناد حسابداري (جاري – معوقه)

اجراي عمليات اصلاح و بستن حساب ها

اجراي عمليات اصلاح حساب و رفع اختلاف حساب با ساير شركت ها

حسابداري پيمانكاري و تنظيم صورت وضعيت پروژه‌هاي عمراني

 

anui_s5.png

حسابدار همان صندوقدار نيست!!!

برخي گمان مي كنند حسابدار همان صندوقدار است، در حالي كه حسابداري، ثبت و نگهداري و گزارشگيري اسناد مالي است؛ ولي صندوقدار تنها باركد كالا را مشخص كرده و مبلغ را دريافت ميكند و هيچ دخالتي در سيستم حسابداري ندارد. درحقيقت صندوقدار شدن نيازي به تحصيلات دانشگاهي ندارد و هر كسي مي‌تواند آن را انجام دهد.

 

? باور نادرست در مورد مشاوره ‌هاي تلفني حسابداري

بسياري از مديران تمايلي به دريافت مشاوره هاي مالي ندارند و آن را بي ثمرمي دانند، در حالي كه آمارها نشان مي دهد شركت هايي كه از خدمات مشاوره اي استفاده مي كنند، راندمان بالاتر و فرصت بيشتري براي توسعه كسب و كار خود يافته اند، در مطلب زير باورهاي اشتباه و غالبي كه در زمينه مشاوره هاي حسابداري و مالي وجود دارد را مي خوانيم:

حسابدار دارم و نيازي به كمك بيشتر ندارم

اگر مشاور حضور فيزيكي ندارد پس در واقع راهكارهايش هم كار نمي‌كند

كنترل كسب و كارم را از دست مي‌دهم

مشاوره تنها مختص بنگاه‌هاي بزرگ است

مشاوره مالي يعني مجبورم صفر تا صد كسب و كارم را توضيح دهم

حسابدار هم وكيل و هم كارآگاه است !!!

يك حسابدار در هر رويداد تجاري چشمگير و قابل ملاحظه، با يك وكيل برابر است، از طرفي مانند يك كارآگاه در جست و جوي سود يا زيان سازمان خود است.

 

مزاياي مشاوره حسابداري چيست؟

  • جلوگيري از تعلق جرايم پيش بيني شده در قوانين
  • اجراي عمليات اصلاح حساب و رفع مغايرت حسابها با ساير شركت‌ها و اشخاص
  • بررسي و كمك در تهيه گزارش‌هاي لازم جهت رفع اختلاف مالي بين شركاء
  • كنترل هزينه ها و افزايش بازدهي
  • ارائه پيشنهادات لازم در جهت جلوگيري از هدر رفتن زمان، منابع و انرژي
  • جلوگيري از بروز خطا در حساب ها و آينده بنگاه
  • ارائه راه حل در خصوص پروسه‌هاي پيچيده مالي
  • مشاوره در خصوص تهيه آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي مالي و كنترل داخلي
  • مديريت مالي و نظارت مستمر بر روند حسابداري، مالي و اداري شركت
  • مشاوره جهت تهيه صورت‌هاي مالي اشخاص حقيقي و حقوقي
  • بهبود فرآيندهاي مالي، اداري و كنترل‌هاي داخلي سيستم
  • معرفي برترين سيستم هاي نرم افزارهاي حسابداري در رده هاي مختلف
  •  بهينه سازي سيستم‌هاي مالي
  • مشاوره جهت اخذ تسهيلات بانكي
  • تنظيم و اصلاح صورتهاي مالي و گزارشات حسابرسي (جهت ارائه به بانكها، بورس)
  • مشاوره جهت پياده‌سازي سفارشي كدينگ انبار و حسابداري بهاي تمام شده با توجه به خصوصيات ويژه صنعت و فعاليت كارفرمايان
  • مشاوره جهت تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي گروه شركت‌ها طبق ضوابط و استانداردهاي مالي

 برخي بر اين باورند كه :«حسابداران تحت فشار زيادي كار ميكنند» در حالي كه بيشتر فشارها ناشي از تعهد كاري است و اين تعهد براي حسابداران خوشايند است.

 

مهارت‌ها و تخصص‌هاي مشاوران حسابداري

يك مشاور حسابداري همواره به دنبال به‌روز نگه‌داشتن دانش و اطلاعات خود بوده تا بتواند به سازمان‌ها و بنگاه ها كمك كند در كوتاهترين زمان ممكن، بهترين نتايج را كسب نمايند، در اين راستا مهارت هاي زير را هم كسب نموده است:

آشنايي با قوانين كار،قوانين بيمه‌اي،قانون ماليات‌هاي مستقيم

تسلط به تحرير دفاتر قانوني، تهيه صورتهاي مالي، تنظيم اظهارنامه مالياتي

آشنايي با نظام ماليات بر ارزش افزوده، قوانين مرتبط با آن

آشنايي با نحوه تنظيم اظهارنامه ماليات برارزش افزوده

تسلط به نرم‌افزارهاي مالي حقوق و دستمزد اموال

آشنايي با قوانين صورت معاملات فصلي

توانايي ارتقاي افراد براي خلق بهترين خدمت در بنگاه اقتصادي

تسلط برپياده‌سازي سيستمي جهت جلوگيري از به هدررفتن زمان، منابع و انرژي قبل از بروز خطا

توانايي ايجاد و تقويت كارگروهي به همراه آموزش و ايجاد انگيزه

توانايي توليد محتوا و ارتقاي مسير شغلي پرسنل

 

مشاوره حسابداري شامل چه مواردي مي شود؟

اصلاح و بستن حساب‌ها در پايان سال

اصلاح و تعريف كدينگ حسابها

تجزيه و تحليل گزارش‌هاي حسابداري مديريت

انبارگرداني

تحرير دفاتر قانوني

طراحي و اجراي سيستم حقوق و دستمزد

تهيه و تنظيم صورت‌هاي مالي

پياده‌سازي سيستم‌هاي مالي

حسابداران كمتر درباره كارشان صحبت ميكنند، زيرا اصل امانتداري براي آنها بسيار مهم است و اين باعث شده تا حسابداران افراد محافظه كاري باشند و در نتيجه درك عموم از حرفه حسابداري خلاف واقع باشد.

هزينه مشاوره حسابداري

هزينه ي مشاوره حضوري بسته به ميزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور مي تواند متغير باشد، اما زماني كه شما از مشاوره حسابداري تلفني مي خواهيد استفاده كنيد هزينه ها براساس هر دقيقه اي كه با مشاور صحبت مي كنيد محاسبه مي شود. با نصب اپليكيشن آرموو مي توانيد از تمام مراحل، هزينه ها و روش هاي اجراي مشاوره اطلاعاتي كسب كنيد تا با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

درباره مشاوره حسابداري، آيا مي دانستيد؟

مرخصي استحقاقي همان مرخصي با حقوق مي باشد و در طول سال هر شخص حق دارد از ?? روز مرخصي با حقوق استفاده كند.

اگر شخصي تنها از ? روز از ?? روز مرخصي استحقاقي خود در سال استفاده كرده باشد و همكاري اش با آن مجموعه ادامه داشته باشد، باقيمانده مرخصي اش سوخت مي شود.

ايام تعطيل توافقي هفتگي (مثلا پنجشنبه ها در برخي كارگاهها) و ايام استراحت كارگران نوبتي (چهار گروه در سه شيفت) را چنانچه در ساير روزهاي هفته، ساعت كار مقرره را انجام داده باشند بايستي جزء روزهاي كار منظور نمود.

در گزارشات فصلي نيازي به گزارش مبالغ جريمه يا خسارت، انواع عوارض و ماليات به استثناء ارزش افزوده، حق ثبت، حق تمبر، حقوق گمركي، حقوق و دستمزد، وجوه پرداختي بابت حق نگهداري يا شارژ ساختمان محل فعاليت، آبونمان هاي پرداختي نيست .

تسويه پيش از موعد وام، در صورتيكه تعداد قابل توجهي از اقساط وام دريافتي را پرداخت نموده ايد، اصلا به نفع شما نيست، خوب است بدانيد كه تسويه پيش از موعد تسهيلات تا حدود بسيار زيادي به ضرر مشتريان و به نفع بانك ها و موسسات اعتباري است.

ماموريت آرموو در مشاوره حسابداري

هدف ما در بخش مشاوره حسابداري آرموو، ارائه مشاوره در زمينه اصلاح سيستم‌هاي حسابداري، خريد و راه اندازي نرم افزارهاي حسابداري، كمك در انجام كدگزاري و اصلاح حسابهاي مالي، بستن حسابها، تهيه تراز آزمايشي ، صورتهاي مالي اساسي ( ترازنامه ، سود وزيان وگردش وجوه نقد) به انواع بنگاه هاي اقتصادي است، مشاوران ما با تكيه بر دانش و مهارت خود قادرند در چهار دسته حسابداري صنعتي، پيمانكاري،  بازرگاني و خدماتي مشاوره هاي سازنده اي منطبق با استاندارد‌هاي حسابداري و روش‌هاي جديد مالي ارائه نمايند.

 

تنها كافيست مشاور خود را انتخاب كرده و از طريق اپليكيشن آرموو يا مشاوره تلفني (02145298) به تمامي اطلاعات مورد نيازتان دست يابيد .

منبع: https://www.armoo.co/accounting-advice/

 

حاشيه هاي ريحانه پارسا

۴۴ بازديد

حاشيه هاي ريحانه پارسا

از چند روز پيش دوباره بحث مهاجرت يكي از بازيگران سينما و تلويزيون داغ شد. ريحانه پارسا، بازيگر جواني كه با سريال «پدر» شناخته شد، به خارج از كشور رفته و ظاهرا قصد برگشتن به ايران را ندارد. اين اولين‌بار نيست كه يك بازيگر مهاجرت مي‌كند اما موضوع پارسا مولفه‌هايي دارد كه قطعا از آن موردي جالب و قابل بررسي مي‌سازد.

دوسال پيش بود كه سريال «پدر» توسط حامد عنقا و بهرنگ توفيقي براي پخش از شبكه دو ساخته شد. شخصيت‌هاي اصلي سريال را دوبازيگر جوان و ناشناخته برعهده داشتند؛

يكي سينا مهراد بود كه به‌دليل رابطه پدر و فرزندي با سعيد سهيلي،كارگردان سينما راه ساده‌اي را براي بازيگري طي كرده بود و ديگري دختري ?? ساله به نام ريحانه پارسا. از همان ابتدا به‌دليل سكانس پريدن «حامد» از پنجره كلاس به بيرون، «پدر» سروصدا كرد و موردتوجه قرار گرفت، اما حاشيه اصلي ريحانه پارسا بلافاصله با پخش قسمت پاياني «پدر» آغاز شد.

او ساعتي پس از پايان سريال، عكس‌هايي با آرايش غليظ و ميكاپ از خودش گذاشت كه تا آن روز در موارد مشابه هيچ بازيگر نورسيده‌اي اين كار را نكرده بود. پارسا درهمين زمينه نوشت: «من، ريحانه پارسا دختري كه از الان تا هميشه اگر كسي ميشناستش به واسطه سريال پدر هست،

از همين پست ميگم اگر اين روزها عكسي ديده شده كه فرق زيادي با تصوير اين ماه‌هاي اخير داره بي‌هيچ جبهه‌گيري خاصي و موضع داشتن بوده و هست، صرفاً توجيهي است كه ريحانه هيچ شباهت (ظاهري) به ليلاي ديده شده نداره.» اين حاشيه سروصداي زيادي به‌پا كرد.


روايات مختلفي از نحوه انتخاب ريحانه پارسا توسط حامد عنقا مطرح شده است. برخي مي‌گويند او پيش‌خدمت يك كافه بوده است و اصولا گزينه اول بازي در نقش «ليلا» نبوده اما در دقيقه‌?? اين اتفاق رقم خورده است. همه مي‌دانند كه براي حضور در مقابل دوربين يك آيتم و اجراي آن، بايد موردگزينش و استعلام حراست سيما قرار گرفت،

اما ظاهرا براي استفاده از يك جوان آن‌هم در مهم‌ترين نقش يك سريال تنها فيلتر موجود تهيه‌كننده سريال است. مثلا اينكه او تحصيلات مرتبط داشته باشد، ثبات رواني داشته باشد، سابقه زندگي شخصي مناسبي داشته باشد و... به هيچ عنوان براي سازندگان سريال مهم نيست.

چه بخواهيم و چه نخواهيم به‌هرحال هنوز تلويزيون در ايران مهم‌ترين و فراگيرترين رسانه است. به همين خاطر است كه ممكن است در عرض چندشب يك فرد را به شهرت زيادي برساند.

پس طبيعي است كه وقتي قرار است يك فرد كه تا قبل از آن هيچ جايگاه حرفه‌اي و اجتماعي خاصي ندارد، به واسطه تريبون رسمي رسانه‌اي كشور به شهرت برسد بايد از فيلترهاي مختلف عبور و تامدت‌ها مورد نظارت باشد.
«حق شهرت» مساله‌اي‌است كه در خارج از ايران درباره چهره‌هاي نوظهور مورد استفاده است.

بازيگر يا شاخ اينستاگرامي؟

اما اين تنها حاشيه بازيگر نورسيده نبود. او نشان داد به جلب‌توجه تصويري علاقه زيادي دارد و بارها اين را ثابت كرد. او در حاشيه اكران و نشست خبري «خوب، بد، جلف?» تا توانست در مقابل دوربين عكاسان اطوار عجيب و ناشايست درآورد به‌طوري كه صداي خيلي‌ها درآمد.

انتشار عكس با حوله حمام و... خيلي كارهاي ديگر پارسا روزبه‌روز از او بازيگري مي‌ساخت كه حاشيه‌اش از متن بيشتر است. البته اين كارهاي پارسا براي اهالي رسانه عجيب نبود.

در همان ايام پخش «پدر» در مراسم اختتاميه جشن حافظ وقتي او با دودست در جيب روي سن آمد و خيلي‌ها به نشانه اعتراض سوت زدند، معلوم بود كه ستاره جديدي در بازيگري پديدار نشده، بلكه نهايتا يك «شاخ اينستاگرامي» جديد پيدا شده است!

همه اين‌ها مدام سيستم فشل چهره‌سازي در ايران-خصوصا تلويزيون- را به‌خاطر مي‌آورد. اما قبل از اينكه وارد حواشي بعدي او شويم بايد يك سؤال اساسي را مطرح كنيم. اگر دركنار اين بازيگر جوان يك مشاور يا مدير كاربلد و پخته وجود داشت، آيا بازهم پارسا به همين مسير مي‌افتاد؟

منبع : qomikala

 

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

۵۲ بازديد

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند كه نام و يا لوگو شركت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، كه يكي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يكي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ كسب و كار به شمار مي آيد.

 سه نكته كليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:

·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و يا محصول كسب و كار شما مرتبط باشد.
·بايد كسب و كار شما را به خوبي نمايش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبليغات كسب و كار و برند شما، يك هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني كه گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مكان هايي هستند كه شركت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينكه هديه شما يك خودكار ارزان يا يك هديه گران باشد تقريبا ريسك يكساني دارند.
استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي كه يك هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.
ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليكه از آن استفاده مي كند مي بينند و يك توصيه مثبت براي كسب و كار شما صورت مي گيرد.
استفاده كوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يك هديه تبليغاتي الزاما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يك نوشيدني يا اسنك با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي كساني كه خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي كنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي كوتاه مدت و يك هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده كنيد.
اغلب شركت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا كساني كه هنوز مي خواهند خريد كنند در نظر مي گيرند.
هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني كه خريد انجام شده است استفاده مي كنند.
كسب و كارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند كه علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.
يكي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است كه با برند شما مرتبط باشد، اين معيار كمك ميكنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شركت شما شود. اين كمك مي كند كه گيرندگان هدايا با فعاليت شركت شما ارتباط بيشتري برقرار كنند. به عنوان مثال: خودكار ها يكي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شركت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.
اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده كه كمك مي كند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودكار را انتخاب كنيد.

كرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يك متخصص پوست هستيد.

كيت كمك هاي اوليه با برند شما ،اگر كار شما مرتبط با كلينيك يا بيمارستان باشد.

خودنويس تبليغاتي و خودكار تبليغاتي   و  روان نويس تبليغاتي و كاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شركت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.

كيت كمك هاي جانبي جاده اي براي شركت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.

ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يك رستوران يا شركت توليد كننده مواد غذايي.

وسايل الكتريكي براي شركت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.

برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.

تيشرت تبليغاتي پوشاك و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليكه برند شما بر روي آنها قرار دارد.

به طور كلي محصول تبليغاتي شما بايد هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شركت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يك خوراكي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند كار يك هدف كوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي كار كند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شركت شما بهبود ببخشند. اما يك هديه معيوب و يا بي كيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از كسب و كار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.

تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يك سال يا بيشتر و  در اكثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.

بهتر است كه با مقداري سرمايه گذاري يك هديه با كيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شركت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

۴۲ بازديد

چرا بايد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

هر كسب و كاري براي جذب مشتريان بالقوه، نياز به اقلام تبليغاتي يا همان هداياي تبليغاتي دارد. اين يك قاعده كلي است كه هر فردي كه وارد دنياي كسب و كار مي شود، بايد بدان آگاه باشد تا بتواند به جايگاه و موقعيت منحصر بفردي در بازار دست يابد. استفاده از هداياي تبليغاتي ، يك شيوه بازاريابي است كه هزينه بسيار پاييني براي صاحبان كسب و كار دارد و مي توان به وسيله آن مشتريان جديدي را جذب كرد. شما مي توانيد اقلام كم هزينه و موثري را كه توجه مردم را به خودشان جلب مي كنند، پيدا كنيد و به وسيله آن ها كم كم و به مرور زمان، افراد جديدي را به سمت كسب و كار خود بكشانيد.

 

اهميت هداياي تبليغاتي براي كسب و كارهاي مختلف مي پردازيم.

هداياي تبليغاتي درواقع باعث مي شوند تا مردم و مراجعه كنندگان، برند شما را بهتر ببينند و شما را به واسطه اين اقلام به خوبي به ياد بياورند. فرض كنيد كه يكي از اين هداياي تبليغاتي، يك فلش سفارشي باشد كه نام و لوگوي برند شما و نيز اطلاعات تماس بر روي آن درج شده است. هنگامي كه اين فلش را به مشتريان داده و آن ها از فلش استفاده مي كنند، دائما كسب و كار شما در ذهنشان تداعي شده و نام برند شما را به ياد خواهند داشت. هميشه سعي كنيد كه بخشي از بازار را كه مد نظر كسب و كارتان است و نيز هدف نهايي خود را به ياد داشته باشيد و كارهايتان را در جهت برآورده سازي آن اهداف انجام دهيد. فرض كنيم كه شما يك كسب و كار مرتبط با تكنولوژي داريد. در اين صورت، اقلامي مانند موس پد و  فلش سفارشي، يا حتي در مواردي ساعت روميزي گزينه اي بسيار عالي براي كسب و كارتان خواهد بود.

شما بايد هديه تبليغاتي مفيد و زيركانه اي به مشتريان بالقوه ارائه دهيد كه هميشه از آن استفاده كنند، اما اين فكر نيز در ذهنشان تداعي نشود كه شما قصد داريد كه محصولات و كسب و كارتان را به زور به آن ها تحميل كنيد. صاحبان كسب و كارهاي مختلف بايد به سختي تلاش كنند تا بتوانند نام و آوازه اي براي خود دست و پا كنند؛ درست مانند تماشاي تبليغات تلويزيوني يا ديدن يك تبليغات در اتوبان در حين رانندگي.

شما چه كسب و كار كوچكي داشته باشيد و چه صاحب كسب و كار بزرگي باشيد، وقتي هديه تبليغاتي مرتبط با برند خود كه اطلاعات تماستان نيز بر روي آن ها درج شده، به مردم ارائه دهيد، مي توانيد مشتريان زيادي را به سمت خود جذب كنيد. اين اقلام را در رويدادهاي ويژه يا نمايشگاه ها و كنفرانس هايي كه در آن حضور داريد، به عنوان هديه به مردم بدهيد. براي اينكه بتوانيد اقلام را در اختيار مردم قرار بدهيد، فرصت ها بي شمارند و مناسبت هاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارد.

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

اين اقلام مانند كارت ويزيت هاي تجاري مفيد است و كاركرد مناسبي دارد. دوران كارت ويزيت هاي تجاري به سر نيامده، اما مسئله اصلي كه اين روزها با آن سر و كار داريم، اين است كه تعداد كارت ويزيت ها در دنياي پيرامون ما، واقعا زياد است. آيا اتفاق افتاده كه اخيرا به كيف خود نگاهي بيندازيد و كارت ويزيتي در آن مشاهده نكنيد؟ آيا واقعا از همه آن ها استفاده مي كنيد؟ اين دقيقا همان دليلي است كه ما براي استفاده از هداياي تبليغاتي مانند فلش هاي سفارشي ارائه مي دهيم و با اطمينان اعلام مي كنيم كه اين اقلام، جايگزين هاي بسيار خوبي براي كارت ويزيت ها هستند. شما با درج نام و لوگوي كمپاني (و حتي اطلاعات تماس) بر روي اين اقلام، به جاي اينكه به خود زحمت تهيه كارت ويزيت بدهيد و تنها يك كارت ويزيت ديگر به كيف پول مردم اضافه كنيد، مي توانيد با روشي جديد و ويژه به مشتريان بالقوه جديدي دست يابيد..

 

5- لوح تقدير

 

- هداياي تبليغاتي پارچه اي و پوشاك :

هداياي تبليغاتي پارچه اي نمادي از خدمات كسب و كار شما مي‌باشند. با طراحي هداياي اختصاصي و باكيفيت، تصويري حرفه اي از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتريان نقش مي‌بندد. 

1- تي شرت تبليغاتي :

امروزه كسب و كارهايي كه مي‌خواهند شناخته بشوند ويا داراي نمايندگي هاي متعدد مي باشند و يا  داراي ساختار يكسان هويت سازماني باشند اقدام به توليد تي شرت تبليغاتي مي نمايند اين نوع تبليغات اثر بيشتري بر روي مخاطب مي‌گذارد. و هميشه برند شما را به ياد مي ماند. محل درج لوگو بر روي اين هديه‌ به نحوي است كه در ديد قرار داشته باشد. 

2- كلاه تبليغاتي :

بسياري از ما در طول زندگي خود به شكل‌هاي مختلف از كلاه استفاده كرده‌ايم، بدون اينكه توجهي به نوشته‌ها و طرح‌هاي چاپ شده بر روي آنها داشته باشيم؛ اين‌ها همان كلاه تبليغاتي هستند كه به يك ابزار مهم در بازاريابي تبديل شده‌اند. كلاه تبليغاتي يه كلاه معمولي ساخته شده از مواد مختلف است كه امكان چاپ كردن نوشته‌هاي تبليغاتي و يك برند خاص بر روي قسمت‌هاي مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبليغات در قسمت پيشاني و بر سمت نقاب كلاه رواج بيشتري دارد و معمولاًشركت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي از اين قسمت بيشتر استفاده مي‌كنند. 

3- لباس كار:

لباس هاي كار يك وسيله ي تبليغاتي و بازاريابي پر بازده براي شركت ها و سازمان هاي تازه تاسيس محسوب مي شود . بسته به نوع كسب و كار ، لباس ها در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و ذهن بينندگان را به كنكاش وادار مي كند. لباس كار تبليغاتي مي توانند شروع كننده ي مسير بازاريابي شركت شما باشند و در كنار ساير ابزارهاي تبليغاتي شما استفاده شوند.

 

 

 

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟

۴۵ بازديد

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟

xwfs_c2.jpg

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ، بخش عمده اي از دانش آموزان اين سوال برايشان پيش مي آيد كه در اين زمان كه به منابع آموزشي نياز داريم به سراغ كلاس خصوصي برويم يا نه از پكيج هاي موسسه حرف آخر استفاده كنيم. خب براي  رسيدن به هدف ها و همين طور رشته هاي تاپ دانشگاه هاي معتبر ما نياز داريم تا اين دو مقوله را بررسي كنيم تا شما دانش آموزان بتوانيد به راحتي تصميم گرفته و ديگر نگران منابع آموزشي خود نباشيد.

كلاس خصوصي يا پكيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است !

تمامي دانش آموزان براي رسيدن به اهداف خود از هيچ تلاش و هزينه اي دريغ نمي كنند. اما مسئله اين است كه به كلاس خصوصي برويم يا از پكيج هاي موسسه حرف آخر استفاده كنيم. ما نقاط ضعف و نقاط قوت اين دو مقوله را براي شما بررسي كرده تا به درستي تصميم بگيريد.

اصلا چرا بايد از منابع آموزشي استفاده كنيم؟

سوال قشنگي است! شما دانش آموزان با كل دانش آموزان هم رشته خود در سرتاسر كشور رقابت داريد. دانش آموزاني كه در مدارس تيزهوشان يا مدارس برتري درس خوانده اند. از طرفي افرادي كه با استفاده از منابع آموزشي سعي در افزايش ظرفيت و گنجايش خود در مسائل درسي را دارند. پس شما براي رقابت با اين دانش آموزان نياز به تقويت آموزش خود داريد و بايد از منابع آموزشي كه شما را به سمت درست هدايت كند و در زمينه تست زدن تقويت كند استفاده نماييد.

مزيت پكيج هاي آموزشي حرف آخر بيشتر است يا كلاس خصوصي ؟

خب استفاده از اين دو مقوله هر كدوم ويژگي و مزاياي خاص خود را دارند. شما با شركت در كلاس خصوصي مي توانيد سوال ها و ايراد هاي خود را از اساتيد مربوطه بپرسيد.يا وقتي كه در حل مسئله اي به مشكل برمي خوريد سر كلاس از استاد خواهش كرده تا اين سوال را براي شما حل كند.

پكيج هاي موسسه حرف آخر اين مزيت را دارند كه شما بدون محدوديت مي توانيد از تدريس اساتيد برتر كشور استفاده كنيد. اگر قسمتي را متوجه نشديد مي توانيد حتي 100 بار آن مطلب را مشاهده كنيد در صورتي كه در كلاس خصوصي نمي توانيد بيش از 2 بار سوال خود را بپرسيد. چون يا خجالت مانع اين كار مي شود يا ترس از عصبانيت استاد.

مزيت كلاس هاي خصوصي در مقابل پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • پرسيدن سوالات و اشكالات خود
  • رفع مشكلات درسي

معايب كلاس هاي خصوصي :

  • هزينه رفت و آمد
  • صرف وقت گرانبها براي رفت و آمد
  • استفاده از تدريس فقط يكبار امكان پذير است
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد فقط يكبار مي توانيد آن را بپرسيد
  • زمان كلاس هاي خصوصي محدود است
  • اگر مبحثي را ياد نگرفته باشيد بايد دوباره براي آن درس هزينه كنيد
  • استفاده از اساتيد برندي كه فقط در شهر شما شايد معروف باشند

مزيت پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • با استفاده از اين پكيج تدريس ها را مي توانيد صد ها بار تماشا كنيد
  • نيازي براي هزينه دوباره استفاده از تدريس نيست
  • درس خواندن در خانه و پشت كامپيوتر براي شما كسل كننده نمي باشد
  • اين تدريس ها در هر زماني كه بخواهيد در دسترس شما هستند
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد مي توانيد فيلم را به عقب برگردانيد و بارها تماشا كنيد
  • زمان بندي استفاده از اين پكيج ها به دست خود دانش آموز است
  • هزينه و وقت خود را براي رفت و آمد به كلاس خصوصي از دست نمي دهيد

بنابراين از مزيت هاي مهم استفاده از پكيج هاي موسسه حرف آخر همين اتلاف نشدن وقت دانش آموز و تماشاي تدريس ها بصورت نامحدود مي باشد.

معايب پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • شايد تنها ايرادي كه بتوان به پكيج هاي موسسه حرف آخر گرفت همين نبودن استادي براي پاسخگويي به مسائل دانش آموز مي باشد كه در زير اين مبحث را هم بررسي كرديم.

رفع معايب پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

درسته شايد استادي نباشد كه بتواند سوالات شما دانش آموزان عزيز را پاسخ دهد. اما اگر در نحوه تدريس اين پكيج ها تامل كنيم مي بينيم كه در كنار استاد مربوطه يك شاگرد در هنگام تدريس همكاري مي كند اين شاگرد وظيفه پرسيدن سوالات شما از استاد را دارد. يعني شاگرد با فرض اينكه ممكن است اين سوال براي شما دانش آموزان پيش بيايد سوالات را از استاد مربوطه مي پرسد تا شما علاوه بر تدريس جذاب ديگر مشكلي در تدريس مربوطه نداشته باشيد.

از نكات مهم ديگر در پكيج هاي موسسه حرف آخر مي توان به اين موضوع اشاره نمود كه اساتيد موسسه حرف آخر اين تدريس ها را با فرض اينكه دانش آموز اصلا در اين مبحث به كلاس درس نرفته است تدريس خود را انجام مي دهد. مجتبي سعادت پيشه بعد از 13 سال دوري از درس با استفاده از پكيج هاي موسسه حرف آخر به دانشگاه تهران و رشته دندان پزشكي راه يافت  اين نشان از تدريس فوق العاده و تدريسي جامع كه از صفر تا صد مباحث را براي دانش آموزان تدريس مي كند است.

علت گرايش داوطلبين كنكوري به منابع آموزشي:

شما داريد وارد رقابتي مي شويد كه مثل يك جنگ تمام عيار است. هر دانش آموز با هر سلاحي كه فكر كنيد وارد اين رقابت مي شود تا رقباي خود را از ميدان به در كند. حال شما چه سلاحي در اختيار داريد؟ چاقو؟ تفنگ؟ خب مسئله همين است كه منابع آموزشي حكم سلاح را براي شما دانش آموزان در عرصه كنكور را دارد. خب آيا نبايد اين سلاح ها را ارتقا داد؟؟؟

ضعف در سيستم آموزشي باعث شده تا دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور رو به سمت منابع آموزشي بياورند كه چند از دليل اين مبحث را عنوان مي كنيم.

  • دانش آموزان ممكن است در مدارسي تحصيل كنند كه از لحاظ آموزشي و سطح آموزشي دبيران بسيار ضعيف باشند. خب اين دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور بايد از منابع آموزشي استفاده نمايند.
  • تشريحي درس دادن اساتيد در مدرسه كه باعث شده اكثر دانش آموزان بدليل تستي بودن كنكور نتيجه دلخواه خود را نگيرند
  • نبود اساتيد مطرح كشوري در بعضي از نقاط كشور

هزينه هاي سر به فلك كشيده!!!!!

شما اگر بخواهيد وارد كلاس هاي خصوصي شويد بايد يكم به هزينه هاي كلاس ها اونم در اين شرايط يك نگاهي بيندازيد. هزينه كلاس ها از يك طرف هزينه مدرسه و هزينه رفت و آمد و هزينه مشاوره و هزينه آزمون و… را باهم جمع كنيد اين هزينه ها سر به فلك مي كشد. حال اگر بگيم ما تمام اين مباحث را در طرح هاي موسسه حرف آخر داريم و با قيمتي استثنايي باورتان مي شود؟

مي توانيد با شماره 02166028126 تماس بگيريد تا با مشاورين ارشد مجموعه ارتباط داشته تا بفهميد كه اينجا حرف آخر است.

جمع بندي:

متوجه شديم كه ما دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور به منابع آموزشي نيازمنديم. حال استفاده از پكيج هاي كنكوري موسسه حرف آخر مزيت هاي بسياري نسبت به كلاس هاي خصوصي دارد. ما با شناخت معايب و مزيت هاي اين دو مقوله انتخاب را براي شما دانش آموزان راحت تر كرده ايم تا بتوانيد با انتخاب درست راه خود را مشخص كرده تا به هدف هاي خودتان نزديك و نزديك تر شويد.

منبع : سايت رسمي حرف آخر https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟ وبسايت حرف آخر